Den galna grisen blogg yeahh♥ 8D

Alla inlägg under september 2012

Av Wille Grisen - 26 september 2012 19:16

 


Hej 8D ..

Idag har det varit skola som vanligt..

Erik, jag och Klara sa att vi skulle på gå toaletten på Matte lektionen men istället flummade vi i korridoren ;)

HAHA, tog en bild på dom två >8D .. Klara lite vilse (;<3..

Matte hit och dit, blir trött vafan -.-" XD

Oså ska vi ha ett jävla prov på fredag.. ._.

Jättekul.. Skolmaten... POTATIS som vanligt.

Med FISK D: Bläigt x_x .. !Vi slutade runt 1 idag :) .. Sen så har jag haft fullt upp med läxor osv xD

Mega tråkigt, men jag är ju tvungen :'D Alex fick damp på vikarien som va där ist för engelska läraren XD

Han kastade vattenballonger omkring sig xDD .. HAHA, såg dött ut nån gång en bild kk om jag får ;D

Sen så har man gått runt i affärer och bråkat med araber som äger en liten butik längtst bort i luffar stället :)

Jättekul att inte få komma tillbaka dit tack vare Jasmine och Ebba ._.' TAAAACK MINA SMÅ ÄNGLAR  :) TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR ATT NI FÖRSTÖRDE XD ^^<3

Nejmen, epic fail alltså :'D Känner mig ond som tagit alla Piggeliner i frysen (d'

Oså är det Idrott'sdag imorgon.. JÄÄÄTTEEEKUUL, jag skrattar irl .. ._.'

ASÅ F*TTA , varje gång vi har träning så ska det alltid regna :'S

Om det gör de imorgon är Marre skyldig mig e fet känst :'DD

Ajja, ska väl fortsätta luffa runt i lägenheten och inte veta vad jag ska göra och antagligen kanske spela lite Msp ;D

Hajjrååå, ha det så kul ? XD


// Wille :'*


Btw, FAMILY GUY BÖRJAR NU AHAHHAHAHA NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA! <3



Av Wille Grisen - 23 september 2012 17:01

Hejhej!

Igår va jag i Norrland och plötsligt är jag i Stockholm owo ..

Som ni alla vet ska jag flytta till Stokholm IGEN :)

Jaa.. Pappa har fått jobb här oså.. Jete bra jete bra (Y'

Vet nt vad jag ska skriva om o.e

Min dag har väl varit som alla andra dagar XD

.. Godis osv ('< 

Kollar på Family Guy! 8D .. Kk ska till stan imorn vad vet jag :'d

Himmlen börjar bli lite ( mycke ) grå nu >:c FYYYYYYYYYYY *** >.<

Ska väl regna när som helst så jag måste dra till Markus innan guds änglar spottar på mig ._.'

HAHA, okej blev lite failat skrivet där men.. O987YNO87Y4O8VT7Y48T7 DAFUUUQ, vad tråkigt liv jag har♥

Sen så vill jag också säga att jag ska börja med små tävlingar.. Vet nt när de blir.. HAHAHA, alla vet att jag nt kan hålla vad jag lovar .. Det e bara så.. MEN NU SKA JAG DRA T MARRE O SPELA MSP OCH TITTA PÅ NÄR .. NÄÄR.. NÄÄÄÄÄR?... MEN VAFAN HJÄLP MIG NUDÅ!!?.. NÄÄR... NÄÄR.. NUVETJAG!.. NÄR.. NÄR DERAS KATT SKA ÄTA SIN KATTMAT? o.e Okej.... Mer idiotiskt kan de nt bli HEJDÅÅÅÄÄÅÄÅÅÅÅÄÅÄÅÄ.♥


// Wille<3 ( Fan måste börja med nån skylt nuu ._. ) SÄGER MAN SKYLT? O.O Jaja.. ._. Hejdå♥

Av Wille Grisen - 18 september 2012 17:33

Hejhej xd

Spelade fotboll i regnet D:

.. Jaa, vi hade fotboll i skolan.. Eller jag hade foboll's profilen owo xD

Aja.. Vi körde en stund oså plötsligt började det ös regna .____.

Okej de va dåligt väder innan men endååååå DDD:

När jag kom hem va alla mina kläder blöta xd Och imorgon så ska vi simma och jag pallar nt med mer vatten XD

Faaan x_x .. Vänta lite nu.. AAAAAAAHHH, NU ÄR DET FINT VÄDER UTE, JAG KOLLADE NYSS GENOM FÖNSTRET X-O

Oså såg jag en fullgubbe på gatan c: .. HAHA, okej de va nt så intressant och dessutom böt jag samtals ämne :'DD

Men jag har så fkn tråkigt o vet nt vad jag ska göra :'ddddddd Ingen av mina favoriter är inne på Msp så f*ck it D'x♥

Iaf c'x Håller på att sammla sc till Bella.. Hon va ledsen för ngt men jag vet nt vad så jag tänker uppmuntra henne nu <3 Kan visa en bild sen på hur mke jag sammla 8D.. Oså ska jag till Stockholm i EN dag ._.'' Men de e bara för att jag ska på en fest.. Den pågår hela dan O.O Okej konstigt xd , FAN VILLE TRÄFFA LEA D':♥ Okok xd .. HAHA, jag hatar den smileysen xDD " xdd ". Den iriterar mig c: .. OCH NU SKA JAG SLUTA SKRIVA PÅ DETHÄR INLÄGGET. Eller sist men inte minst ska det bli " VECKANS BUS " 8D !! De ska jag ha varje vecka så håll ögonen öppna c;

Btw, ska fixa skylt där de står " Veckans bus " , men pallar nt nu så de blir väl de gammla vanliga 8D...


VECKAN'S BUS!<3 ..:

 

Okej.. Veckans bus den här veckan handlar om... ( Trumvirrvel ) xDD ... TEJP OCH PLAST!♥ .. Japp ni hörde vad jag sa xD .. Ibland så kan man ha det riktigt tråkigt på skolan.. Då är det bara att ta med sig lite tejp och plast dit.. Aså vanlig plast genom skinligt 8D.. Aaa, oså tar man först tejpen och sätter det under kranen c'x Sen när personen ska sätta på kranen så sprutar det vatten överallt xD..  BBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!
!!!.. Låter det.. Okej det gör de nt men vem bryr sig, jag ville bara göra det spännande o.e XD Iaf.. Personen som råkar ut för detta kommer ofc bli arg :) Men det måste man veta innan man gör buset ;D .. Man kanske åker in på sjukhus eller ligger i kyrkan o e halvdöd.. JAG SA BARA KANSKE owo.. De andra knepet är att sätta  på plast vid toalettringen :'D Sen när någon.. " Helst kille " ska kissa så sprutar det överallt.. :'B HAHAHAHHAHA, varje gång jag ska gå på toaletten i skolan så kollar jag mig alltid för (; DET BORDE NI INTE GÖRA SÅ NI VET :'X Iaf.. Det var veckans bus.. Haha, de va dåligt för det är första veckan så SUCK IT! XD.. Nästa vecka blir BÄÄÄÄÄSSSST <3<3 .. Så ni får längta tills dess ;DD BAJJBAJJ DE VA ALLT FÖR MIG! :)

 

// SEBBE N THAA  HOUSEEEE C:<3

Av Wille Grisen - 16 september 2012 16:26

 


 Heeej, bilden va till Lollo MU8NPÖ98UP98Y ._.

LOLLO, DU SER VÄL VEM JAG ÄR? 8D

Joo det borde vara lätt för dig för jag e så jva ful -.-

Iaf.. o.o Idag byggde jag och min kompis " som lollo skämde sig ut för " en trevlig ramp elr nu vafan man ska säga." Den är riktigt stabil (; 

Jaaa.... Vi provade den sen.. Och ehm.. HAHAHAHHAHA.. Nej de va inge XD

Sen så gick vi och grillade korv.. ^^ ... Jag KANSKE kmr lägga upp bilden.. Men nej de vill jag faktiskt nt.. :)

TVINGA MIG NT SNEEEELA.... Tack.

Okej nu fick ni veta hur min dag var tackohej!:)♥


// William :'d

Av Wille Grisen - 14 september 2012 16:53

                                                       




Hahahahahaha, döööööör ni som va med på bilderna vet mycket väl vad som hände..♥


// Wille

Av Wille Grisen - 14 september 2012 16:43

 


Heeej xd

Har inte bloggat och det är därför jag inte pallat D:

Förlåt.. Häromdan så bröt jag armen eller nu vafan jag gjorde o.e'

Jaa... Och såhär ser det ut ._. FAAAAN D:

Inte så skönt som det ser ut :'d

Iaf.. På skolan så fick vi veta att de ska blanda alla klasser.. Alla blev skit arga oså.. owo

Ta det du får :') <3

Just nuu.. emmm vet nt vad jag gör o..o Läker mina sår antar jag ;D♥

Ska fortsätta göra något.. Hejjsvejs 8D


// Sebbe

Av Wille Grisen - 9 september 2012 18:59

Okej okej driver med min rubrik isa här då :D

Har så tråkigt hoppas jag får gästblogga med sebbe bloggar typ jaoo aldrig xddd

 förlåt sebbe ._____.

xddd

HAHHAHAHAHAH URSH SUGER SKITEN UR MIG D:

Iaf vad skulle jag säggaaaaa x-o?

jo jag har gjort headern så inte sebbe säger att det är han B))♥

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA TROR INTE DET

OKEJ FLUMMM SES ♥♥

 

HAN ÄR FÖR SÖT   

kolla vad misstolkad :

  

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA XDDDD

Av Wille Grisen - 8 september 2012 21:22

 


Hejhej, de va så månag som ville att jag skulle lägga ut en irl bild..

Så jaa -____- Här kom den..

Tog den när jag va i skolan... THE FKN SCHOOL SUCKS! :'@

Okej... Ska fortsätta nörda på datorn (; HEJ SÅ LÄNGE!


// Sebbe

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Blue Snowflake
html>