Den galna grisen blogg yeahh♥ 8D

Alla inlägg under augusti 2012

Av Wille Grisen - 30 augusti 2012 15:53

   <---- Gömmer mig där bakom för er som nt ser det XDDDDDD                        


HAHAHAHAHAHAHA, vi körde Kurragömma , min favvorit lek för er som nt vet 8DD ^^

HAHA, jag e bäst på o gömma mig :)

Och du är bäst på att hitta , Bella ;** ♥ // NOT :DD

Men du är iaf bäst min sega häst ;**

Vad skulle jag göra utan dig? :'***

Hade sjukt kul idag, i mitt rum! :))

Vi ska göra om det idag igen ;D

Sry men kmr nt ta mer foto från de idag :33

HAHA, japp de va allt för mig! :8

Herrååå!! :'D


// Sebbe-Grisen ♥♥♥♥♥♥




Av Wille Grisen - 30 augusti 2012 15:37

   


     



      


AHAHAHAHHA, hade sjukt kul med Bella idag! 8DD

Vi provade hur djur kunde låta och jag hade lite problem med hästen som ni nog såg o..o xDDD

Sen så myste vi lite och så ;33 ♥ Kommer mer foton snart ;DD


// Wille ♥



Av Wille Grisen - 28 augusti 2012 17:23

 


  Fågelskor/kalkonskor whatever XD

___________________________________________________________________________________________________


  HAHA, ska du bestämma dig nån gång? ^^


  HIH, Mafer e bäst x')


HAHA, och Grace visar hur man dansar elr ngt :DD Sen så tyckte hon att de såg ut som vi slogs? C: ( slåss för er som nt kan den verkliga svenskan ) ;)



  SK*T SNYGG LOOK ;DD



  HAHA, misstolk..



  Visst e vi söta :33



  Grace står där borta o dampar ^^



  Lite okända kom o..o 8D



  ARG? XD



  HAHA, LITE AS DANCE ELR VAD SÄGER NI? XDD


AHAHAHHA, hade så jäwla kul med mina vänner :'DD

Några bilder är lite gammla men andra .. ah ni fattar :d


// Sebbe--02


Av Wille Grisen - 24 augusti 2012 20:54

Förlåt för jag nt bloggat D; Men det har varit så mycke med skolan och allt .__.

Pausen e borta nu så jag har nt de längre :)

Skolan ja..xd

Idag har vi spelat fotboll hela skolan ;D

Vi vann över lärarna med 3 ngt 8D

Maten var väl okej owo

Okej..... De var den inte .__. FISK MED RIIIIS D:<

Aså en normal skola ger nt sånn mat -..-

Ska fkn stämma dom allihop ... ijhjreui HAHA, JAG SA INGET JAG LOVAR :''DD

Venne vad jag ska göra nu ksk logga in på Msp? 8D

 Btw, jag ska från och med nu blogga lika kme som förrut ;D TYP O..O


// Sebbe , KOSSA, GRIS, ANKHAAAAA :33

Av Wille Grisen - 17 augusti 2012 13:08

Wille förlåt för jag är CP Idiot som sviker dig ..


 

.. ;(

De blev bara ett hjupt sår inget annat vill bara ha ett svar sen dödar jag mig sj..

Älskar dig </333


Av Wille Grisen - 16 augusti 2012 22:02

Fuuujk off yah :(

Känner mig usel!

Känt som att jag står ivägen för en person..

Vill nt ta din uppmärksamhet! :c

Så jag tar en liten pause nu i veckan..Ngra dagar..

Ja..Så du får känna att jag nt e ivägen ;)

Ska ändra på mig eller jag vet nt hur jag ska ändra de me får komma på ngt xdd

Förlåt om jag gjort dig ledsen? xdd

Ni som kan mitt löwen får logga in på min gubbe o snurra hjulet :)

Aaa, får se när jag e tbx..Om jag känner för de :)

Ni kanske tycker att.. " Äh vrf ska han va ledsen de e nt hans problem om personen e ledsen ".. Men vet ni  vad...

Det är det!För jag är en person som bryr sig om alla andra.Om nån mår dåligt så fkas min dag helt ;((

Förlåt .. </3


Btw, bloggar när jag e tbx!

Harre bra!<3


// Wille :"SS

Av Wille Grisen - 16 augusti 2012 16:56

 



Min underbara tjej <33

Jag vet inte hur länge vi varit tillsammans men jag vet att det är riktigt länge <3

För mig är du allt ;* För mig är du värd allt jag har <3 För mig är du den vackraste <3

Jag vet inte hur många gånger jag sagt jag älskar dig<3 Men jag älskar dig så ;**

I mina ögon är du fantastisk.En stjärna.En idol.. Älskling.. De privata stunderna har vi nt haft så mke..<3

Men dom har varit oförglömliga!Jag glömmer aldrig första gången vi hade privat xD

Riktigt myigt  ;** Och due så jäwla spexig så man kan inte föreställa sig ngt spexigare <3

Jag brukar dagdrömma om dig o mig..Haha så fint att du berättade om dedär med toaletten <3

You My little Angel <`33333... Your eyes..Oh ..   Your face..:

  .. Everything you have is everything i love :'*

  My love... My baby.. I want kiss u everyday <3

  The Love we have no other ;**

Stay Love <3


  Look at you... My girl..No one else<3


  (L''Your cheeks are so cute!I want to kiss them everyday ;**


Do you remember? :) Haha , we stood like n00bs there XDD

 

We were going to kill each other for fun XD


I don't know why I write in English but I like it ;"3


  Tiderna med dig är otroliga <`333

Minns du? 8'DDD


  HAHA GHOST <3 Du har nt sån animering men för mig är du ett spöke om du vill va de :3 XD <3<3<3<3<3


  Skulle hångla med dig natten lång om jag hade chansen <3

Dagdrömde om de... Din mun mot min och..HAHA INTE DETALJER XD <3 ;* Kan ta de sen me dig om du vill  B)


  Ditt hjärta är fullt med kärlek <3 I lav juuu så mutch my qoiejaoeu8tnc  (L <3<3<3


  Vi har så jäwla SNYGGA twin looks på oss ;*


 


När vi träffas i chattrum elr ngt blir jag varm i kroppen.<3 Jag har lust att gå fram till dig och ge dig en fet puss XD


  Min bebis ;** EN NATT MED DIG OCH JAG DÖÖÖÖR <3 Du har tagit mig till himmlen (i''


( Dumma flicka täcker lite av ditt FKN SNYGGA face ._. <33 )


  Juste..Vill drömma som dig 8'DD Om oss..<3


  Jag älskar dig <3 Hoppas du känner detsamma för mig!  


Jag älskar dig för ditt leende.

Jag älskar dig för din humor.

Jag älskar dig för din värme.

jag älskar dig för den du är <3

 

When I saw you I was Afraid to meet you.

When I met you I was afraid to kiss you.

When I kissed you I was afraid to love you.

Now that I love you, I am afraid to lose you.</3 ;*

 

Everything about you is so f*cking beatiful <3

 


Förlåt om jag sårat dig men jag har aldrig menat det. <3..

Due så jeffla snygg irl <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

Jag ÄLSKAR dig min snyggaste , finaste BEJBIIII (L'''

Jag pussar på dataskärmen för de e en bild på dig <3

Jag dräglar på den ;** HAHAHAHA <3

Fan vad jag älskar dig mer än något annat ;*****


 

Lea/Fiffö jag älskar dig min vackra chey ;*

 

 

// WilleYourBoyfräänd ;**

 









Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Blue Snowflake
html>